FAQ
Najczęściej zadawane pytania

+ Jak mogę dokonać zamówienia?

Zamówienia możesz dokonać:
– poprzez naszą stronę internetową www.paczkasmaku.pl;
– kontaktując się z nami telefonicznie bądź e-mailowo.
Nasze Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00.

+ Jaką dietę mogę wybrać?

Nasz catering oferuje 4 warianty diet:

– klasyczną (1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2500 kcal);
– wegetariańską (1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2500 kcal);
– wegetariańską + ryby (1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2500 kcal);
– ketogeniczną (1500 kcal, 2000 kcal, 2500 kcal, 3000 kcal);
– o niskim indeksie glikemicznym (1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2500 kcal).

Szczegółowe informacje na temat naszych diet, znajdziesz na naszej stronie w zakładce- „Nasze diety”.

+ Ile posiłków znajduje się w diecie?

Całodzienny plan żywieniowy to 5 posiłków (śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), z wyjątkiem diety ketogenicznej składającej się z 4 posiłków (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja).

+ W jaki sposób mogę dobrać odpowiednią dla siebie kaloryczność?

W łatwy sposób dokonasz tego korzystając z darmowego kalkulatora kaloryczności, dostępnego na naszej stronie internetowej.

+ Do jakich miast dowożony jest catering i jaki jest koszt dostawy?

Mapa dostaw znajduje się naszej stronie internetowej w zakładce- „Dostawy”.
Koszt dostawy to 8 zł.

+ Czy jest możliwość zamówienia diety na weekend?

Tak, jest taka możliwość. Zamówienie na weekend otrzymasz łącznie z piątkowymi posiłkami.

+ Czy mogę wykluczyć z diety określone produkty spożywcze?

Każdy z naszych planów został odpowiednio zbilansowany przez dietetyka. Nie ma więc możliwości eliminacji dodatkowych produktów spożywczych, niż te, które zostały wykluczone z konkretnego planu diety ze względu na jego rodzaj.

+ Czy mogę zapłacić dostawcy za catering gotówką?

Podczas składania zamówienia w formie on-line, niestety nie ma możliwości wyboru płatności gotówką.

+ Czy jest możliwość odwołania dostawy posiłków na konkretny dzień?

Tak oczywiście, istnieje taka możliwość. Należy zgłosić ten fakt co najmniej 4 dni robocze wcześniej, do godziny 12.00. Możesz poinformować nas telefonicznie, bądź e-mailowo.

+ Co się dzieje z odwołanymi dniami dostawy?

Dni cateringowe zostaną doliczone do całkowitego okresu trwania umowy i jednocześnie przesuną okres jej zakończenia.

+ Czy jest możliwość zmiany adresu dostawy?

Tak. Jeżeli chcesz dokonać takich zmian, zgłoś nam ten fakt co najmniej 4 dni robocze wcześniej, do godziny 12.00. Możesz poinformować nas telefonicznie, bądź e-mailowo.

Masz pytanie?
Zadzwoń lub napisz!

+48 22 100 6884
Jak
Działamy?
Wybierz dietę
dla siebie
Zapłać teraz lub
za 30 dni
Czekaj na
dostawę
Odbierz dostawę
i smacznego!
Zamów dietę