Regulamin

PACZKA SMAKU CATERING

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG PRZYGOTOWANIA I DOSTAWY POSIŁKÓW W RAMACH CATERINGU PACZKA SMAKU

§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Niniejszy Regulamin określa rodzaje i zakres świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu, warunki świadczenia usług za pośrednictwem Serwisu, zasady zawierania umów za pomocą Serwisu, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Klienta i Usługodawcy oraz tryb odstąpienia od umowy i postępowania reklamacyjnego.
  2. Serwis dostępny pod adresem https://paczkasmaku.pl/ prowadzony jest przez Arkan Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy: 00-526) przy ul. Kruczej 16/22, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000950432, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy m.st. Warszawy w Warszawie, NIP: 5862376875, REGON: 521131859, zwanym dalej „Usługodawcą”.
  3. Regulamin jest dostępny nieprzerwanie w Serwisie. W każdej chwili możliwe jest jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie w formie wydruku lub zapisanie na zewnętrznym nośniku pamięci.
  4. Do korzystania z Serwisu koniecznie jest spełnienie co najmniej następujących warunków technicznych:
    • posiadanie aktywnego konta poczta elektronicznej;
    • posiadanie urządzenia elektronicznego umożliwiającego połączenie się z siecią Internet (komputer, laptop, tablet, smartfon, itp.);
    • przeglądarka internetowa zainstalowana na urządzeniu, o którym mowa w pkt b powyżej – m.in. Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari lub inne;
  5. Korzystanie z Serwisu może odbywać się wyłącznie w sposób zgodny z jego przeznaczeniem, Regulaminem, przepisami prawa powszechnie obowiązującego i zasadami współżycia społecznego. W szczególności zabronione jest korzystanie z Serwisu w celu zakłócenia jego funkcjonowania, m.in. poprzez wykorzystanie specjalnego oprogramowania lub urządzeń powodujących zakłócenie pracy systemów teleinformatycznych Usługodawcy lub innych podmiotów świadczących takie usługi na rzecz Usługodawcy oraz naruszających powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  6. W trakcie trwania prac konserwacyjnych lub aktualizujących Serwis, dostęp do Serwisu może być chwilowo utrudniony bądź niemożliwy. Usługodawca dopełni wszelkich staranności, aby ewentualne utrudnienia występowały możliwie jak najrzadziej oraz jak najkrócej.
  7. Klient może kontaktować się z Usługodawcą za pomocą poniższych danych kontaktowych:
    • adres poczty elektronicznej – biuro@paczkasmaku.pl;
    • adres poczty elektronicznej do reklamacji - biuro@paczkasmaku.pl;
    • numer telefonu – +48 22 100 6884;
    • adres do korespondencji – 00-526 Warszawa, ul. Krucza 16/22
§2
DEFINICJE

Słowa pisane wielką literą w Regulaminie należy odczytywać według niżej wskazanych definicji:

  • Formularz Zamówienia – formularz udostępniony w Serwisie, umożliwiający złożenie Zamówienia;
  • Klient, Usługobiorca - osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynność prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; osoba prawna;
  • Konsument – osoba fizyczna nabywająca Usługi od Usługodawcy w związku z czynnościami niezwiązanymi bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, a także osoba fizyczna nabywająca Usługi od Usługodawcy w związku z czynnościami związanymi z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, gdy z treści zawartej umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego  w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  • Konto - elektroniczne konto w Serwisie; zbiór zasobów i funkcjonalności dostępnych w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane wskazane przez Usługobiorcę i informacje o jego aktywności w Serwisie, w tym informacje o złożonych Zamówieniach oraz wykupionych Usługach. Konto oznaczone jest indywidualnym adresem poczty elektronicznej (adres email) i hasłem wskazanym przez Usługobiorcę;
  • Newsletter – usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub SMS, umożliwiająca Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy informacji o nowościach,  ofertach, aktualizacjach, promocjach, poradach i wskazówkach, organizowanych lub polecanych przez Usługodawcę akcjach;
  • Płatności cykliczne – forma płatności przez Klienta w ramach zawartej umowy o świadczenie Usług, polegająca na cyklicznym, automatycznym, bez udziału Klienta, obciążaniu karty płatniczej Klienta (pobraniu z karty płatniczej Klienta ceny/wynagrodzenia za zamówioną Usługę), bez konieczności każdorazowego wskazywania numeru karty Klienta przy każdej płatności;
  • Regulamin – regulamin Serwisu i korzystania z niego przez Klienta;
  • Serwis – serwis internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym www.paczkasmaku.pl;
  • Umowa – umowa o świadczenie Usług zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem, której integralną częścią jest Regulamin;
  • Usługa – usługa przygotowania i dostawy posiłków w ramach cateringu dietetycznego, wskazanych szczegółowo w Serwisie, realizowana przez Usługodawcę na warunkach określonych w Regulaminie oraz w umowie o świadczenie Usługi zawartej zgodnie z Regulaminem;
  • Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Klienta za pomocą Formularza Zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy o świadczenie Usługi ze Usługodawcą.
§3
USŁUGI ELEKTRONICZNIE UDOSTĘPNIONE W SERWISIE I REZYGNACJA
  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z usług elektronicznych, które są świadczone bezpłatnie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem ewentualnych awarii lub prac konserwacyjnych lub aktualizujących Serwis.
  2. W Serwisie świadczone są następujące usługi elektroniczne:
    • Konto;
    • Formularz Zamówienia;
    • Newsletter.
  3. Warunki korzystania z Konta:
    • w celu rozpoczęcia korzystania z Konta, należy:
      • wypełnić formularz rejestracji, nie pozostawiając miejsc oznaczonych * (gwiazdką) pustych;
      • nacisnąć przycisk „Zarejestruj”;
      • zweryfikować konto poprzez kliknięcie linku weryfikacyjnego przesłanego na adres poczty e-mail wskazany w formularzu rejestracji;
    • Usługobiorca obowiązany jest wprowadzić w formularzu rejestracji prawdziwe dane, a w przypadku gdy staną się nieaktualne, zaktualizować je.
  4. Warunki korzystania z Newslettera:
    • aby zapisać się do Newslettera i rozpocząć świadczenie tej usługi, należy w panelu klienta w Serwisie, w sekcji odnoszącej się do Newslettera, nacisnąć przycisk „Subskrybuj”.
  5. Usługi elektroniczne w postaci Konta i Newslettera są świadczone bezterminowo, bezpłatnie i nieprzerwanie.
  6. Klient ma prawo do rezygnacji ze świadczonych przez Usługodawcę usług elektronicznych w każdej chwili. Rezygnacja może nastąpić poprzez złożenie przez Klienta oświadczenia w tym przedmiocie na adres Usługodawcy lub adres poczty elektronicznej, wskazanych w §1 ust. 7 powyżej.
§4
ZAMÓWIENIE I WARUNKI UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG
  1. Złożyć Zamówienie może Klient posiadający Konto.
  2. Złożenie Zamówienia następuję poprzez prawidłowe wypełnienie i przeslanie wypełnionego Formularza Zamówienia. Przedmiotem Zamówienia jest Usługa lub Usługi w wybranym przez Klienta wariancie.
  3. W przypadku braku podania wszystkich niezbędnych danych do przyjęcia Zamówienia, Usługodawca będzie kontaktował się z Klientem telefonicznie lub drogą elektroniczną w celu ich uzupełnienia.
  4. Oświadczenie o przyjęciu przez Usługodawcę Zamówienia stanowi jego potwierdzenie. Z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Usługodawcę dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie Usług między Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem).
  5. Usługodawca zastrzega możliwość odmowy realizacji Usługi w następujących przypadkach:
    • złożenie Zamówienia w nieprawidłowy sposób, w szczególności poprzez nieprawidłowe wypełnienie Formularza Zamówienia;
    • bezskutecznego ustalenia miejsca i terminu dostawy Usługi;
    • braku uiszczenia przez Klienta ceny za Usługę;
    • naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu.
  6. Informacje o najpóźniejszej porze składania Zamówień na dany dzień tygodnia udostępnione są w panelu klienta w Serwisie.
  7. Ceny produktów w ramach świadczonych Usług są wyrażone w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto.
  8. Usługodawca w Serwisie udostępnia szczegółowe informację o oferowanych posiłkach, dietach, ich składnikach i wartości odżywczej. Usługodawca udostępnia w Serwisie planowane menu, które może ulec zmianom, w szczególności w zakresie składników dań. Usługodawca udostępnia w Serwisie także informację o alergenach pokarmowych, mogących się znaleźć w składzie zamówionego posiłku oraz o alergenach pokarmowych w śladowej ilości, które mogą znaleźć się w zamówionym posiłku.
  9. Umowa o świadczenie Usług utrwalana jest poprzez niniejszy Regulamin Serwisu oraz poprzez przesłanie Klientowi każdorazowego potwierdzenia warunków Umowy na adres poczty elektronicznej wskazanej przez Klienta.
  10. Usługodawca wystawi i dostarczy Klientowi na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej fakturę VAT, dokumentującą Usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Klienta w danym miesiącu kalendarzowym, w terminie do 15-go dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym świadczone były Usługi.
  11. Klient wyraża zgodę na wystawianie i wysyłanie przez Usługodawcę na adres poczty elektronicznej Klienta faktury VAT drogą elektroniczną, zgodnie z art. 106m ust. 1-5 i 106n ust. 1-2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
  12. Klient nabywający Usługi w zakresie prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, w celu otrzymania faktury VAT zawierającej numer NIP Klienta, zobowiązany jest wskazać ten numer w procesie składania Zamówienia bądź uzupełnić swoje Konto o ten numer NIP i zaznaczyć odpowiednią rubrykę w procesie składania Zamówienia.
§5
ZMIANA, WSTRZYMANIE REALIZACJI I REZYGNACJA
  1. Klient uprawniony jest do zmiany lub do rezygnacji z Usługi.
  2. Zmiana Usługi może dotyczyć terminu dostawy Usługi, adresu dostawy Usługi lub przedmiotu Usługi.
  3. Zmiany Usługi Klient może dokonać poprzez Konto Klienta lub bezpośredni kontakt telefoniczny lub elektroniczny z Usługodawcą.
  4. Zmiana Usługi w postaci zmiany terminu realizacji możliwa jest w terminach wskazanych w panelu Klienta w Serwisie.
  5. Zmiana Usługi zostanie potwierdzona przez Usługodawcę wiadomością e-mail na adres poczty elektronicznej Klienta.
  6. W przypadku, gdy Klient zamienia Usługę na Usługę o wyższej wartości pieniężnej, Klient po potwierdzeniu przez Usługodawcę zmiany Zamówienia, zobowiązany jest uiścić brakującą różnicę cenową.
  7. W przypadku braku dokonania przez Klienta uzupełnienia różnicy w cenie, świadczona Usługa nie ulegnie zmianie.
  8. W przypadku zmiany świadczonej Usługi na Usługę o niższej wartości pieniężnej, Usługodawca zwraca Klientowi różnice w cenie w terminie 14 dni od dnia potwierdzenia zmiany Usługi przez Usługodawcę.
  9. Klient uprawniony jest do rezygnacji ze świadczonej Usługi. Usługa przestaje być świadczona przez Usługodawcę według terminów wskazanych w panelu klienta w Serwisie.
  10. W przypadku rezygnacji przez Klienta ze świadczonej Usługi, Klientowi przysługuje zwrot zapłaconych środków pieniężnych za dni, w których Usługa nie będzie realizowana, mając na względzie terminy, o których mowa w ust. 9 powyżej. Zwrot środków nastąpi w terminie 14 dni od przyjęcia rezygnacji przez Usługodawcę.
§6
PŁATNOŚĆ
  1. Płatność za Zamówienie możliwa jest za pośrednictwem przelewu online lub płatności kartą płatniczą za pośrednictwem systemu płatności udostępnionego w Serwisie, w formie płatności jednorazowej lub Płatności cyklicznej. Wybór formy płatności następuje w trakcie składania Zamówienia.
  2. Wpłatę z tytułu zamówionej Usługi Klient zobowiązany jest niezwłocznie po potwierdzeniu Zamówienia przez Usługodawcę. Brak wpłaty za Usługi równoznaczny jest z anulowaniem takiej Usługi przez Usługodawcę.
  3. Za dzień płatności uważany jest dzień zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Usługodawcy, chyba że operator systemu płatności udostępnionego w Serwisie wcześniej poinformuje Klienta i Spółkę o skutecznym przekazaniu środków za Usługę.
  4. W celu możliwości skorzystania przez Klienta z Płatności cyklicznej, Klient musi posiadać Konto oraz kartę płatniczą.
  5. Klient wyrażając zgodę na Płatności cykliczne, wyraża zgodę na obciążanie wskazanej przez Klienta karty płatniczej przez operatora płatności wymienionego w Serwisie
  6. Płatności cykliczne będą pobierane z karty płatniczej Klienta codziennie, w kwocie odpowiadającej wartości Usługi na dany dzień jej świadczenia.
  7. Płatności cykliczne wygasają z końcem okresu, na który zostały złożone przez Klienta Zamówienia.
  8. Ponowna próba obciążenia karty płatniczej może nastąpić nie częściej niż raz dziennie, w przypadku gdyby pierwotna płatność została anulowana lub nie została zautoryzowana. Usługodawca skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia przyczyn takiego stanu rzeczy.
  9. Klient może w każdym czasie zrezygnować z Płatności cyklicznych. Odbywa się to poprzez odznaczenie odpowiedniego pola w ustawieniach Konta lub poprzez złożenie oświadczenia w tym przedmiocie przez Klienta na adres poczty elektronicznej Usługodawcy. Usługodawca zobowiązuje się przyjąć takie oświadczenie niezwłocznie, z zastrzeżeniem godzin i dni pracy Usługodawcy.
  10. Płatności cykliczne wobec których Klient złożył rezygnację, wygasają z końcem ostatniej opłaconej w ramach Płatności cyklicznych Usługi.
  11. Usługodawca zobowiązuje się do niezwłocznego informowania Klienta o wszelkich zmieniających się warunkach pobierania Płatności cyklicznych.
  12. Informacja o opłaceniu kolejnego dnia subskrypcji jest wysyłana automatycznie na podany przez klienta adres e-mail po pobraniu środków za daną paczkę.
  13. Harmonogram pobierania płatności cyklicznych:
    • Poniedziałek – pobranie opłaty za dostawy w piątek,
    • Wtorek – pobranie opłaty za dostawy w sobotę i niedzielę,
    • Czwartek – pobranie opłaty za dostawy w poniedziałek,
    • Piątek – pobranie opłaty za dostawy w wtorek i środa.
    • Niedziela - pobranie opłaty za dostawy w czwartek.
§7
DOSTAWA
  1. Posiłki dostarczane są w szczelnie zamkniętych pojemnikach, opatrzonych etykietą, zawierających informację o rodzaju posiłku, składzie, terminie przydatności i warunkach przechowywania.
  2. Dostawa realizowana jest wyłącznie na obszarze dostawy wskazanym w Serwisie, jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Przed zamówieniem Usługi, Klient powinien zweryfikować czy jego adres dostawy znajduje się na obszarze dostawy, zgodnie z ust. 2 powyżej.
  4. Koszt dostawy zawarty jest w cenie Usługi.
  5. Dostawy realizowane są od poniedziałku do soboty, w przedziałach czasowych wskazanych w Serwisie i wybranych przez Klienta.
  6. Terminy dostaw Usług wskazane są w panelu klienta w Serwisie .
  7. Dostawa realizowana jest wyłącznie we wskazanym czasie i lokalizacji. W przypadku nieodebrania dostawy w umówionym miejscu lub czasie, Usługodawca nie dokonuje ponownej dostawy.
  8. W przypadku wskazania przez Klienta błędnego adresu dostawy, Usługodawca nie zwraca Klientowi ceny przygotowanych oraz wysłanych posiłków w ramach świadczonej Usługi.
  9. Usługodawca zastrzega, iż w okresach świątecznych harmonogram przyjmowania Usług i ich dostaw może ulec zmianie, o czym Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.
  10. W przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnych, niezależnych od Usługodawcy i nie wynikających z jego winy, w szczególności, ale nie wyłącznie, złych warunków atmosferycznych, decyzji służb państwowych, stanów nadzwyczajnych, stanów klęski żywiołowej, strajków, napaści zbrojnej i innych, powodujących utrudnienie lub uniemożliwienie dostawy, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Usługi Klientowi.
  11. Usługodawca informuje, że Klientowi będącemu Konsumentem, a także osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie Usług, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ze względu na fakt, iż w ramach Umowy dostarczane są przez Usługodawcę indywidualnie przygotowane posiłki, o krótkim okresie przydatności spożycia, w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia oraz względów higienicznych i sanitarnych. Podstawą w tym zakresie jest art. 38 pkt 1 ust. 3, ust. 4 i ust. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
§8
REKLAMACJE I BRAK ZGODNOŚCI Z UMOWĄ
  1. W razie niezgodności Usługi lub sposobu jej realizacji, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacje należy złożyć elektronicznie na adres poczty internetowej Usługodawcy wskazany w § 1 ust. 7 lit. b Regulaminu. Nie stanowi reklamacji złożenie oświadczenia przez Klienta na portalach społecznościowych lub w formie SMS.
  3. Reklamację uważa się za złożoną z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia reklamacji.
  4. Reklamacja powinna zawierać:
    • dane identyfikacje Klienta – w szczególności imię, nazwisko, adres zamieszkania (dostawy), firmę oraz jej adres oraz adres poczty elektronicznej;
    • numer zamówienia i datę dostawy;
    • zwięzły opis informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji;
    • dokumentację fotograficzną;
    • roszczenie Klienta.
  5. Usługodawca odniesie się do reklamacji złożonej przez Klienta, w terminie 14 dni od daty potwierdzenia otrzymania reklamacji, wskazując swoje stanowisko i sposób rozstrzygnięcia reklamacji.
  6. Usługodawca informuje Klienta będącego Konsumentem, a także osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego o możliwości skorzystania z pozasądowych sposób rozpatrywania reklamacji, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym – wniosek można pobrać na stronie internetowej https://uokik.gov.pl.

Wykaz stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających prze Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Konsument może uzyskać pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu korzystając także z pomocy miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.

§9
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
  1. Usługodawca zastrzega możliwość wprowadzenia w Serwisie programu lojalnościowego, którego celem jest nagradzanie Klientów, po spełnieniu przez Klientów uczestniczących w takim programie, jego warunków.
  2. Usługodawca udostępni informację w Serwisie o wprowadzeniu i o zakończeniu programu lojalnościowego.
  3. Uczestnictwo we wprowadzonym programie lojalnościowym jest dobrowolne i nie jest warunkiem realizacji Usługi.
  4. Regulamin programu lojalnościowego określający w szczególności zasady jego funkcjonowania, zasady uczestnictwa oraz zasady wykorzystywania zdobytych punktów lojalnościowych, zostanie udostępniony w Serwisie.
§10
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Serwisie w związku z realizacją postanowień Regulaminu i świadczeniem Usług jest Usługodawca. Dane osobowe Klienta są przetwarzane w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności Serwisu – www.paczkasmaku.pl.
  2. Akceptując Regulamin Klient potwierdza, że zapoznał się z zasadami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych, zgodnie z polityką prywatności, o której mowa w ust. 1 powyżej. W przypadku, gdy wymagane jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgoda taka zostanie odebrana od Klienta niezależnie od innych zgód i oświadczeń.
  3. Usługodawca zastrzega zmiany treści Regulaminu, w szczególności w przypadku:
    • zmiany istniejących lub wprowadzenia nowych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które mają bezpośredni wpływ na treść Regulaminu;
    • wydania decyzji administracyjnej lub orzeczenia sądowego skutkującego koniecznością zmiany treści Regulaminu;
    • koniecznością dostosowania treści Regulaminu i Usługodawcy do warunków rynkowych związanych z postępem technicznym i informatycznym;
    • innych ważnych przyczyn.
  4. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Usługodawca udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację w Serwisie. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia opublikowania nowego Regulaminu na stronie internetowej Serwisu. Ponadto Usługodawca poinformuje Klienta na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu, za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu, na adres e-mail przypisany do Konta Klienta. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Usługodawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy o świadczenie usług elektronicznych.
  5. Prawa do Serwisu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej w tym w szczególności do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Serwisu, formularzy, logotypów, stanowią własność Usługodawcy. Zabronione jest wykorzystywanie przez Klientów elementów graficznych, układu i kompozycji stron internetowych Serwisu, a także innych praw własności intelektualnej i przemysłowej, w szczególności kopiowania, powielania i wykorzystywania zdjęć należących do Usługodawcy, bez uzyskania uprzedniej, pisemnej zgody Usługodawcy.
  6. Wszelkie spory mogące powstać w związku z Usługą, będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
  7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa powszechnie obowiązującego.